keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

SALI-SUVI Hukassa

I CAN'T BELIEVE THIS!! Heräsin viime keskiviikkona klo 7:50. And you wanna know why? MÄ LÄHDIN SALILLE, eka kertaa IKINÄ vapaaehtoisesti itse!!!

Vielä siinä vaiheessa, kun kävelin sisään Liikuntakeskus Hukkaan, mietin että "Mitä mä oikeen teen? Oonko mä oikeesti menossa tähän aikaan salille?!" .... En nimittäin ole mitään urheilullisimpia tyyppejä, joten tuo oli iso askel mulle!! :D
Olin tosi vaivautunut aluksi, kun en yleensä tykkää jos ympärillä on paljon vieraita ihmisiä kun esim vaihdan vaatteita....Onneksi Hukassa on niin monet naisten pukukopit, että sai rauhassa vaihtaa vaatteet, ja sain kaikki mun tavarat ONNEKSI lukkojen taakse omaan kaappiin! :)

Vitsi että Hukka on iso ja HIENO paikka! Suhtaudun aina tosi epäilevästi oikeastaan kaikkeen liikuntaan ja varsinkin SALIIN liittyvään, mutta mulla ihan oikeesti jäi tosi hyvä fiilis Hukasta. Niitä punttiksia siellä on niin niin monta, että varmasti saa omaa tilaa. Mä oon joskus yläasteella käynyt liikunnantunneilla viimeksi salilla, enkä osaa tehdä siellä kyllä yhtään mitään, niin oli kiva kun nyt sain rauhassa tutustua laitteisiin eikä ollut mikään kiire.

Vietin siis Hukassa aikaa tuona keskiviikkona NELJÄ TUNTIA!!!!! Mun mielestä urheilu on sillon kivaa kun kukaan ei pakota mihinkään eikä oo hullu kiire kokoajan. Oli tosi ihana kun sai tehdä melkein mitä vaan halusi. Mä kävin salilla ihan ensiksi, sitten juoksin juoksumatolla, kävin hierontatuolissa(!!!!<3!!!) ja lopuksi kävin ihanassa +40c asteisessa huoneessa lämpövenyttelyssä. Ihanaa kun kerrankin ei palellut, vilukissa kun oon :)

Odotan niin kovasti että mulla on taas paremmin aikaa lähteä urheilemaan! Voice vie kaikki mehut kun jännittää ja pitää reenata. Eniten odotan että pääsen Hukkaan testaamaan HukkaJoogaa sinne lämpösaliin ja näitä zumba-tyylisiä juttuja<3

..... Kyllä, pukukopissa oli niin rauhallista että sain otettua todistusaineistokuvia siitä, että OIKEASTI olin salilla :D ja vaikka kuvat ei kerrokkaan niin siitä että oikeasti olisin urheillut, mä kyllä urheilin 8)))







3 kommenttia:

  1. onko sulla niinku oma vuosikortti sinne vai? :)

    VastaaPoista
  2. suvi! älä vaan herranjestas rupea laihduttamaan! sä oot hyvännäköinen sellaisena kuin olet! sä olet nuoresta iästäsi huolimatta loistava laulaja! älä koskaan vertaa lauluääntäsi siskosi lauluääneen sillä, on hienoa että teillä kummallakin on upeat toisistaan eroavat äänet!
    hyvää elämisen jatkoa sulle suvi!
    t. anu

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi! Ja sul on ihana ääni <3 Saat toki käydä kurkiaamassa minun pupublogia!

    kaninpaivia.blogspot.fi

    VastaaPoista