keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

VOICE OF FINLAND live 2.

AAAAHHH!!!! Ensmmäinen livelähetys takana, toinen edessä. Im so excited!

Voisin vähän kertoa, että mitä siellä voice-kulisseissa oikein tapahtuu ja miltä siellä näyttää!
Keskiviikkoaamuna 20.3. lähdimme ajamaan Helsingistä Turkuun. Vähän jännitti nähdä pitkästä aikaa kaikkia ihania kilpailijoita! :) seuraavat kaksi päivää me sitten vaan reenattiin hulluna. Kohtalon ilta, eli perjantai tuli ihan järkyttävän nopeaa, ja yhtä nopeaa se meni myös ohi.

Livelähetys oli superjännä. On vieläkin vaikeaa uskoa, että katsoo itseä, kun katsoo sitä omaa vetoa! :D ja tää koko homma on niin hullua, että ei tätä voi uskoa todeksi!!! Olen niin onnellinen ja iloinen että saan olla tässä mukana!!! Kaikki ihmiset on niin huippuja, huh<3
Nyt vielä iso kuvapläjäys, ja tässä on mun perjantain esitys, ENJOOOY! :)



















IIIIKK tsek out mun ihanat kynnet!!! Sydämen Pohjasta -kampaamossa työskentelevä Riikka teki nämä. AAAH IM IN LOOOOVE <3


Ja vielä pieni loppukevennys..


RAKKAUTTA JA KAIKKEA IHANAA TEILLE!!! <3 
Mun seuraava live-lähetys on 5.4., muistakaa katsoa Neloselta klo 20:00!!! :)

1 kommentti:

  1. Oot todella hieno laulaja ja lauloit upeasti perjantaina!! Skid Row on yksi mun lempparibändeistä ja olin niiiiiin mielissään sun puolesta kun Mike sanoi että "täytyy pitää huolta siitä että Sebastian Bach kuulee tän vedon" :D

    VastaaPoista